23/5.

det är en dålig bloggperiod nu. men så är det ju ibland. eller ja, ganska ofta faktiskt.
men det senaste veckan har jag varit hos julia och då blir det automatiskt inget bloggskrivande.

förra helgen var vi och köpte bröllopskläder. ja alltså inte till oss själva utan kläderna vi ska ha på min morbrors bröllop nästa helg på åland. det ska bli mysigt. :).
julia köpte en jättefin grön klänning som hon är alldelles underbart vacker i. till den har hon en jättekort gul jeansjacka med samma gula färg på tygskorna och lite andra gula detaljer.
jag har köpt en byxdress med en kavaj till som är kort i ryggen och lite längre i fram. och flätade sandalskor med kilklack.

nu är det två opponeringsdagar kvar i skolan, sedan åker jag hem för att skriva hemtentan. sedan är det liksom slut. slutslutslut.



och till sist kommer nu lite uppmuntrande bilder.


♥.

Kommentarer
Postat av: Julia

YES! Äntligen lite bilder som JAG har tagit! :D. Du tycker alltid att dom är så fula.. :P <3<3<3<3.

2011-05-23 @ 22:53:13
URL: http://aspx.blogg.se/
Postat av: andrea

det är ju bara för att du bara tar kort på mig :P. <3.

2011-05-24 @ 07:52:39
Postat av: andrea

det är ju bara för att du bara tar kort på mig :P. <3.

2011-05-24 @ 07:52:40
Postat av: Julia

Nej, du tycker dom är suddiga också :P <3

2011-05-24 @ 14:07:04
URL: http://aspx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0