31/5.

dagarna går, tentan skrivs och på fredag börjar sommarlovet när tentan är inlämnad i studentcentrum i örebro.
lägenheten blir flyttstädad och jag återvänder till stockholm med en knappt måndad kvar till inflytt i nya lägenheten.

i helgen som var, var vi på min morbrors bröllop. det var mycket fint! och jätteroligt!!!
jag fick sitta bredvid julia och alexander, mitt emot satt staffan (mammas sambo) och camilla (kusinernas mamma) så det var jättebra bordsplacering. Drickan serverades med mycket små mellanrum och redan vid fördrinken kände jag att jag inte borde dricka så mer, för då fnittrade jag till tusen. Julia kände däremot inget behov alls av att sakta ner i tempot och drack alla sorters vin, snaps, konjak och drinkar. och dessutom tyckte om allting! haha, inte många sjuttonåringar som älskar snaps och konjak.. <3. och hon blev full, trots att hon inte ville erkänna det, men när min bror kallade det för salongsberusad gick julia med på det... haha. "nej jag är inte full! jag är salongsberusad!" (med lite sluddriga bokstäver..)
här kommer lite bilder från den lyckade dagen. :D.

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0