3/5.

att vara tillbaka i örebro innebär också mycket plugg.
till på torsdag har vi en svår skrivuppgift, i alla fall så tycker jag att den är mycket svår.. :(. Frågeställningarna som vi ska besvara finns inte att hitta i boken. man ska liksom läsa och kunna hitta ett svar ändå. och med min lilla oälskade asperger (som i det här läget inte är särskilt roligt) blir det väldigt svårt, när det inte står konkreta svar till svåra frågor. Dessutom intresserar jag mig inte särskilt för politik vilket gör det så mycket svårare.
koncentrationen är också ett problem just nu. ett mycket stor problem. hela tiden flyger mina tankar iväg på annat och jag måste aktivt hela tiden föra dom tillbaka till böckerna och word-dokumentet på datorn. Det finns egenskaper med aspergern som jag tycker väldigt mycket om, men det här med koncentrationen och det okonkreta gör det så svårt att orka plugga. uschusch.


dessutom vill jag bara städa lägenheten, börja rensa ur och packa ner saker i kartonger. det är faktiskt bara 24 dagar kvar i den här lilla staden innan jag beger mig till stockholm igen. Det känns så kort kvar i skolan, med så få uppgifter kvar att lämna in att hjärnan redan börjat lite på sommarlov. men det är de svåraste och största uppgifterna kvar och jag behöver min hjärna mer än någonsin.

tre nätter kvar tills hon kommer, min älskade julia. det är överkommligt. men efter att ha spenderat så många dagar med henne sedan påsk känns varje dag utan henne längre än längst. <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0