6/5.

idag är det fredag, vilket alltid är den bästa dagen i veckan eftersom att det är då jag får träffa min älskade vackra igen.<3.

dessutom fick jag mail om att mitt seminaruim som jag inte blev godkänt för, tydligen var godkänd. men det hade blivit någon fel med närvaron då min lärare inte fått informationen om att jag faktiskt var där vid uppsamlingstillfället. så det underkända arbetet var inte underkänt! yes!
jag kan skriva godkända seminarium med knappa fyrtio graders feber, på en kväll, samma dag som jag kommer hem från sjukhuset! yeay.


nu ska jag lägga ut lite möbler på blocket som jag ska sälja inför stockholmsflytten. Jag kommer inte att få plats med allt hos pappa när jag ska bo där. plus att det inte blir lika mycket att flytta då. :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0