9/5.

här sitter jag och äter några non stop och dricker te till middag.. oerhört mättande, bra och nyttigt ;).

mamma går på visningar på lägenheter åt mig i stockholm. det är så spännande att titta på lägenheter och buda på dom och allt vad det innebär, jag önskar jag kunde gå och titta jag med. men varje helg framöver kommer att spenderas i stockholm, så då kanske jag kan titta på några i alla fall.
det känns också coolt att som 22åring kunna köpa en lägenhet i stockholms nästan innerstad med egensparade pengar! det ni!

mina grannar har spelat två låtar med högre volym än vanligt, bara för att visa att dom fortfarande kan. men imorgon ska bovärden ha möte med någon överchef inom problemområdet med störande grannar och se vad de ska göra för att lösa den här situationen. för även om jag flyttar snart, så är han ändå ett problem för området, som min bovärd uttryckte det. så dom tar det här på största allvar vilket känns skönt, för den senaste konfrontationen vid dörren var riktigt obehaglig.


annars sitter jag här som vanligt och saknar julia. jag räknar dagar till helgen, sommaren och turkiet.


och nu kommer en uppiggande bild från den 30e april då jag och julia åkte en sväng till norrtälje för att hälsa på finsofia. ;).
och bilden är som den är för att sofia inte villa vara med egentligen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0