finaste pappa <3.

jag har spenderat kvällen hos världens sötaste och bästa pappa.
jag tror på allvar att han är den mest omtänksamma pappan som finns.
han blir som en pappa till mina vänner också, alla som betyder något för mig och har träffat honom brukar han alltid bry sig om näst intill lika mycket.
han brukar köpa saker till de som hjälper mig. han skickar fortfarande grattis-sms på födelsedagar till de vänner som jag inte längre träffar lika ofta. han frågar ofta hur mina närmaste vänner har det.
mycket småsaker som gör honom så underbar. och många brukar även säga att min pappa är väldigt söt, när han gör något sådan för dom.
han är den bästaste pappan och jag är så glad att han är min pappa och inte någon annans, för jag skulle vara på tok för avundsjuk på den som hade honom i så fall.

<3.

Kommentarer
Postat av: Sara

Pappa Pelle <3

2011-11-14 @ 12:15:52
Postat av: andrea.

ja. :D. <3.

2011-11-14 @ 21:40:47
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0