2/10.

det har varit en jobbig helg. igår grät jag hela dagen. julia var här och vi skulle prata men vi grät bara, mest jag (som vanligt) jag vet inte hur många timmar det blev sammanlagt. mina ögon var röda och svullna som efter ett långtlångt simpass i en klorbassäng.
nu mår jag bättre.
ibland är åldersskillnaden så mycket jobbigare än vad vi vill tro och vill känna av. men vi vill klara det. och det gör vi.  <3.
jag är så glad att det är vi. för jag älskar dig sååå mycket.

jag har fått en ny astmamedicin!
nu har jag tre stycken olika som jag använder och den nya är fantastiskt bra nu när jag använt den några gånger. jag kunde springa och springa på bandet utan att det stramades åt i halsen eller att det började pipa från halsen. jag har ju alltid sprungit och tränat ändå, men nu med den nya medicinen var det så mycket lättare att springa. jag var liksom inte så trött alls. :D.


idag var jag på en kurs i olycksfall för barn. det var intressant. :). och det var en jättebra tjej som höll i det så det blev ännu roligare.
jag har gått många liknande kurser förr, men aldrig för småbarn och jag lärde mig faktiskt massa nya saker.



veckan som kommer blir det mycket plugg.
det är första tentan i skolan. men det är skönt att det är en hemtenta.
ja, jo. det var väl allt?






Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar dig ännu mer! Vi kommer fixa det här. <3<3<3<3.

2011-10-02 @ 19:33:24
Postat av: andrea.

jag vill leva hela mitt liv med dig. <3.

2011-10-02 @ 19:37:59
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0