4/10.

idag fyller bästaste pappan år!!! grattisgrattis!!!
en middag med kramar och presenter blir på söndagskvällen. :).


idag började jag skriva på hemtentan. det har gått himla bra.
jag har bara en fråga kvar till imorgon, men nu har jag iof suttit ända sedan nio imorse utan några längre pauser och skrivitskrivit mycketmycket.
det känns skönt att ha hunnit så långt. tentan ska in på torsdagsnatten senast så då har jag lite tid att finslipa och allt.

imorgon och på torsdag ska jag dessutom jobba, så jag var lite stressad att jag inte skulle hinna riktigt. men det oroar jag mig inte för nu direkt.



IMORGON KOMMER JULIA!
JAG SAKNAR HENNE SÅ JAG DÖR LITE GRANN.
jag vill bara ha onsdagskväll nu. så att jag får krama och pussa på den jag tycker mest om i hela världen.








jag skulle även vilja gå och träna på passet om en timme, men jag har så himlarns ont..
men, kanske att jag går ändå.
alla borde förresten säga hur bra jag varit idag! ja alla ni få som läser ;).
hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad du har vart duktig idag! ;) <3.

2011-10-04 @ 20:44:01
Postat av: andrea.

åh, man tackar!

det är så kul att få spontana beröm sådär. :D. <3<3<3.

2011-10-04 @ 21:50:47
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Va duktig du var :) Skönt att tentan är inne nu, hoppas det känns bra! Vilken fin bild det var på er föressten! Kramar

2011-10-06 @ 16:29:53
URL: http://hurfialeverlivet.blogg.se/
Postat av: andrea.

Tack! :D. haha, nja. fin och fin? det vet jag inte riktigt. :P.

kram!!

2011-10-07 @ 13:30:43
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0