23/9 nr2.

jo, jag har faktiskt fått ett jobb nu.
det är via Barnflickan som jag fått jobb. barnflickan är ett företag där familjer som tycker sig behöva barnpassning anlitar barnflickan för att hitta en person som kan passa för jobbet. man får alltså lön och sånt från barnflickan men jobbar i en familj.
jag var i familjen och hälsade på i början av veckan. det var tre små charmiga barn och jag kommer att vara där två gånger i veckan, tre timmar åt gången. och det tror jag passar mig alldeles utmärkt. inga helger och inga långpass. :). dessutom är det två fasta dagar per vecka. det passar mig ännu bättre.

så, ja. det känns bra. att kunna få lite extrapengar också. :).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va roligt! Stort grattis! Tror det passar dig perfekt med tre små söta barn! Vi ses ikväll, längtar! :)

2011-09-24 @ 10:32:27
Postat av: andrea.

tack! jag det känns himla bra. :).

2011-09-27 @ 09:44:53
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0