25/9.

alltså. jag blir så glad när jag tittar på bilderna från igår.
jag ser en jätteglad andrea, och det är precis så jag känner mig.
jag har landat i en person som jag älskar att vara. jag älskar mitt liv, min flickvän och mina vänner.
jag älskar min lägenhet och gärdet.
mitt liv har aldrig präglats av så mycket lycka, jag har inte känts vid den på samma sätt och när jag tittade igenom fotona på kameran imorse så ser jag hur genuint glad och lycklig jag ser ut att vara.
och jag blir helt enkelt ännu gladare av att se mig glad. sådär på riktigt glad. inte bara festglad :P.

tack alla snälla, fina vänner som kom igår.
det var en mycket rolig kväll tycker jag! <3.































Kommentarer
Postat av: Julia.

Jag är glad om du är glad :) <3. Och jag vill bara påpeka att jag INTE drack vin direkt ur flaskan!!!!!

2011-09-26 @ 21:40:47
Postat av: andrea.

haha. <3<3<3. jag väntade på att det skulle komma. :P. <3<3<3.

2011-09-27 @ 09:43:57
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh va glad jag blir när jag läser vad du skrivit! Du är värd att må som himla bra, att vakna upp med ett leende på läpparna och att ha en massa underbara vänner som bryr sig om dig! Tack för en supermysig kväll, älskar dig vännen! <3

2011-09-29 @ 09:00:22
Postat av: andrea.

:D. och jag älskar dig min vän! <3.

2011-09-30 @ 09:34:58
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0