nöjd.

aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd..
 

jag är nöjd. tillfreds. lugn. glad. 
det är så skönt när den känslan pumpas ut i blodet från hjärtat. när det sprids i hela kroppen och gör att allting känns mycket lättare. 
förr i tiden handlade alla mina inlägg om hyr olycklig jag var. bloggen var bara sorg och jag använde den för att skriva ut min sorg. jag skrev om en önskan att dö och om mina försök till det. därför känns det fint att sitta här på soffan idag och känna mig så sjukt nöjd med allt, ja det mesta i alla fall.
ibland när jag tittar tillbaka i bloggen och jag minns allt jag gått igenom känns det som ett helt annat liv.
jag är glad att jag tagit mig igenom det, att den perioden i mitt liv är över.
samtidigt blir jag lite stolt. i smyg. det är verkligen inte så att jag klarade det själv. snarare tvärt om. enbart genom andra. men lite stolt.. ja.
sen tänker jag. haha, stolt över mig själv.. nja.. haha. men jo. nu för tiden kan jag bli stolt över mig själv. och det tänker jag vara!
hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0