22/4.

lång tid utan inlägg.
det har bara blivit så.
 
just nu är jag bara sjuk. sjuk sjuk och sjuk.
varit förkyld hela förra veckan, blev bättre, men sämre igen dagen efter. laddade upp med massa vitaminer och kände mig bättre imorse. men nu letar sig förkylningen längre ner i halsen och jag känner hur den snuddar vid lungorna. och nu bara önskar jag mest av allt att jag slipper en eländig lungsjuka ovanpå allt det här. snälla snälla snälla?!
 
och i skolan är vi i början av b-uppsatsen och jag känner mig som en värdelös gruppmedlem som inte kan komma till skolan. som försöker göra saker hemifrån, men knappt orkar göra något.
 
och snart ska vi flytta! det ser jag fram emot. större lägenhet och balkong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0